2o'clocknerves


Oh, the nerves! Men känner mig mycket lugnare efter att ha fått svar på mitt mail imorse av den ena tjejen som är praktikant på GT just nu. Tydligen så var hennes intervju över på cirka 10 och mer som ett trevligt samtal än fråga-svar. (Redaktionschef Björn Lindsten ska vara jättetrevlig!) Han lät trevlig i telefon. Dessutom. Åh, det kommer nog gå bra! Om inte annat så kommer han ju bli helt wooad av mitt fördelaktiga utseende och min otroliga charm! *Joke joke* Undra hur lång tid det tar innan man får veta om man har fått platsen? Får man fråga sånt? Ih!

Kommentarer
Postat av: Frida

Kommer säkert gå jättebra! Björn är awesome! Väldigt trevlig och lugn. Som jag skrev, var dig själv och ta med några texter du skrivit så att de kan läsa!

2010-11-02 @ 11:10:48
URL: http://fridalundh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0